Redan maj

Shoo bloggen och alla läsare!!
Var yttligare ett tag sen nu.

Hur ä det med er?
Här hos mig så är det bra sitter just nu och bloggar från mobilen då det bara är blogg.se som vill funka och inte min andra den ville inte redigt som jag ville men så är det väl ibland:p
Vad hittar ni på då?
Jag? Ja just nu sitter jag inne hos emma och kollar på tv..
Jag och emma har hittat en grej vi verkligen tycker om och det är linedance sjukt roligt måste jag säga det kommer komma en film på allt efter midsommar:D roligt som tusan är det och jag livar er att nä ni ser filmen så kommer no skratta rätt mycket;)

Snart börjar sommarjobben med:/ inte roligt men det är ju pengar så, mm innan det så åker jag ner till morfar i Helsingborg och även där kommer jag blogga på denna bloggen eftersom jag änvänder mobilen.

Jag får även hoppas på att morfar och Kristina har kanal 11 så jag kan få kolla på big brother:p för det är ett måste! Jag kan inte missa en hel vecka det går bra inte..

Men nej nu ska jag fortsätta kolla på yv med gänget här:)

Är det nått så når ni mig som vanligt på mobilen:)
BTW bjuder på bilden;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0