Mitt i natten

Shoo mina underbara!!

Ja som rubriken lyder mitt i natten.. Det är de klockan är två och jag har inte somnat än:o har helt enkelt inte kunnat:/
Vad gör ni alla? Och vad har ni gjort i helgen?
Själv är jag i Mjällby bor i mormors lägenhet för att hålla katten lite sällskap och sen finns det ju andra orsaker med men det behöver vi inte ta här och nu det kan vi ta en annan dag helt enkelt. Jag åkte hit i fredags och har haft en underbar helg träffat lite kompisar och återupplevt lite fina minnen;) haha

Ligger just nu i sängen och kan inte somna har kollat på två filmer hitch (stavning) och sen på honey två jätte bra filmer måste jag säga. Men då är frågan vad ska man göra nu då när man inte kan sova? Får väl ligga och kolla upp i taket och rulla tummarna eller nått..
Ja frästen ni undrar ju säkert ni varför jag bloggar på min gamla blogg men om jag inte sa Denise förra inlägget så är det för att jag inte får in bloggplatsen på mobilen utan det är bara blogg.se som funkar så nu under två veckors tid så kommer jag blogga här denna veckan bor jag ju i mormors lägenhet och sen vecka 21 så åker jag till Helsingborg till min morfar och är där den veckan så vill ni läsa om vad jag hittar/hittat på om dagarna så kika alltid in:)

Men nej nu ska jag lägga mig och rulla tummarna och hoppas på det bästa:) bi höres<3

Bjuder på denna bilden med på två underbea hundar som jag och Emelie gick med igår arga och vilda är det <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0