Var ett tag sen nu!:O

Hej bloggen och alla mina sööta läsare:)
Var ett tag sen jag skrev i denn bloggen nu men jag känner att nu ska jag skriva ett par inlägg här eller ja det är ialla fall tanken sen får vi allt se hur de går med detXD
Hur är det med er då?
Hos mig är det super bra har jobbat hela veckan och ska även jobba på måndag ev tisdag och onsdag med kan ju alltid hoppas blir ju lite extra pengar i alla fall vilket är skönt:)
Vet egenlten inte vad jag ska skriva och berätta om.
Har funderingen på att sälja mniun säng och min soffa och köpa nytt så jag ska sätta mig och kolla lite sängar och soffor hade jag tänkt mig ska se vad jag hittar för nått då min säng är 190 så vill jg gärna ha en lika stor och ja jag trivs med soffan jag hr nu men det är VIT och jag vill itne ha vit hittar inte sidan med den klädseln som finns till soffan dom finns inte kvar på ikea längre så ska av köpa en ny soffa och då en bädd soffa ( en snygg sådan ) :D HAHA
Men nej nu ska jag sätta mig och kolla sängar och soffor lägger inte bilderna sen:) OXOX

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0