Min helg och vecka...

Jag det vet ni ju inte men jag har träffat ninni nästan varje dag denna veckan och här kommer lite om någon dag i veckan och vad som hänt i helgen...


Ja som ni redan vet så har jag umgåts med Ninni denna helgen, eller ja så gått som hela veckan:P

Jag åkte till henne i torsdags och där blev det film myys till filmen THE KIDS ALL RIGHT men vi somnade båda efter en stundXD Men vi kollade klart på den i fredags efter det att vi hade gått med hundarna och dammat den är värd att se i alla fall:)
Och i fredags så följde Ninni med mig hem här så vi satt och snackade lite med mamma och pappa där nere drack lite smått sen var det sängen på kvällen..
Jag jobbade ju även på lördagen så  Ninni fick vara hemma hos mig själv lite med men det gick ju bra hon levde när jag kom hem i alla fall och det var de viktigaste att min älskade man levde:), vi gick med Daisy, duschade, fixade till oss och lite så sen på kvällen begav vi oss till Karlshamn gick inom och hälsade på Stoffe och Ista med roligt att träffa er:) ( Och du luktade gott:) hehe )
Ja sen vid halv 11 på kvällen som vanligt så gick vi till Compagniet sorry för att vi gick så snabbt men vi var tvugna:/ Lite illa men så är det ibland önskar verkligen att vi kunnat stanna längre:)
Ja sen var det ju dom vanliga på Compa men roligt var det, vi lyckades ju fjäska för min bror med så han körde och hämtade oss på natten tack:)

Ja sen väl hemma så var det att krypa ner under täcket hos Cazandra  och sen vaknade man av henne imorse men det gjorde ju inget för då kunde vi inte somna om och sova bort hela dagen..:P
Så det var bara gå upp åka in till stan och äta frukost på subway mmm GOTT:)
Sen väl hemma så var det ta Daisy gå in till stan och sen ta bussen hem med henne och det var sjukt skönt att gå.
Nu har Ninni begett sig mot Karlshamn igen och nu sitter jag här så får se kanske beger jag mig till Karlshamn ikväll med det beror på om man får tag på Ista eller inte:P
Har ju försökt få tag på han hela dagen typ men är man seg på att svara på medelande såXD HAHA nej nu ska jag vara snäll men vi får se hur det blir för min del ikväll men det hade ju varit roligt om det hade blivit av måste jag säga ;)
För vill det verkligen så! ;)


Men detta är nog allt jag har att säga än så länge PUSS på er<3

HOPPAS HOPPAS HOPPAS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0