skärpning!!

Ja det måste bli skärpning med uppdateringen på denna bloggen!!
Jag har skrivit så sjukt mycket på den nya och det skulle jag ju inte göra fy Anna fy!!
Men vad har jag gjort under denna tiden då??
Nja har nog mest blivit att kolla film och sånt och igår så kollade jag på girls just want to have fun och den var sjukt bra jag gillade den starkt..
Idag var det möte och det gick skit bra cv är fixat nu bara personligt brev kvar nu så nytt möte på måndag och så ska mitt personliga brev vara klart sen är det bara att börja söka jobb!!:)
Men även när jag får ett jobb så kommer jag behålla mina lördagar alltid lite skönt med extra pengar ju:)

Men nu sitter man ute på Näsby hos broder Linus ska passa Cazandra någon timme ikväll medans han tränar, det var meningen Kim skulle följt med men när Linus väl skulle köra hem från oss innan så hade ju Kim ont i huvet och allt grejen var att han inte ville. Men snäll som jag är så ställer jag upp det är ju så klart min älskade brors dotter vi snackar om:)
Men ja så det blir att sova här inatt sen kör linus hem mig imon sen får jag se vad som händer blir nog ändå att ta det lugnt imon annars så:)
Nej vad ska jag skriva mer nu sitter jag här cazandra sover och linus trönar men blir nog sängen tidigt tror jag men det ska bli skärpning på detta med bloggandet!! Måste verkligen börja skriva lite mer på denna..
Men nej nu ska jag kolla tv så finns på mobilen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0