Hejjsan är sjukt....

trött idag!!
Var hos sandra igår med martin, sebastian och jimmy haha skoj hade jag i alla fall:P
Var hemma lite över 3 tiden inatt och ja det var jag i förgår med..
Blir inget långt inlägg idag alls..
Men idag vaknade man vid ca halv 11 så man gick ju upp och åt lite gick och la mig i sängen igen för att kolla tv men oturligt nog somnade man igen och sov till 3 halv 4 tiden och fy fan vad skönt det var att sova ut måste jag säga..
vaknade av Truls som låg på min huvudkudde breve mig och snarkade och sen låg min älskade Doris vid fötterna:) dom är så söta så det går inte beskriva alls älskar dom jätte mycket<3
Ne nu äter dom där ute och ja var inte så hungrig nu så jag äter lite senare vilket kommer göra dom förbannade men det skiter jag i...
Ne nås på mobilen om det är nått<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0