Lite blandat inlägg med bilder massor med bilder och text

Hejjsan Alla läsare!
Vad gör ni alla idag då??
Idag har det varit rätt okej gick upp vid halv åtta drack mitt te och sedan bar det in till stan för möte och lite sånt sedan träffade jag Linda och ja vi har haft det sjukt skoj:) tack för idag:)
Ja jag och mamma började med att fota djuren med min meter långa tomteluva:) Sen blev jag med på en och annan bild med:P
Apple med min luva här jag:) Haha ja vi hade ju skoj kan man lugnt säga<3
En bild där även kära broder är med<3
Såhär såg man ut på mötet man var på idag:)
Ja sen hur ser min helg ut då?
Jo imorgon ska jag bara vara hemma och ta det lugnt vara hemma med familjen sen på lördag så ska jag fixa Apples hår lite lockigt och sånt sedan ska jag in till stan och hämta upp Cazandra för att sedan sätta oss på tåget och åka till syster för att passa systers barn Emilia och Wilgot så denna helgen ska jag passa tre stycken undra hur det kommer gå?? Haha jodå det kommer gå hur bra som helst det vet jag<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0