Kristianstad + vaccination

jaha då har man varit i kristianstad idag gud har så ont i mina fötter nu med så ja det går inte förklara:P
hehe ja egentligen skulle ju inte jag ha något där men hittade en ny väska som jag tog så slipper mamma köpa en åt mig nu sen två nya linnen från jc och sen natti plagg från hm jätte sött;) hehe
Ja sen hämtade jag och angelica kim på skolan men vi hade så ont i fötterna så vi tod daisy och gick på strumpesock:P
Blev även getingstucken innan på ovandelen på foten blev inte så farligt men  men.. 
ja sen kom pappa lagom i tid så vi hann in till vårdcentralen i sbg för att ta den 3:dje och sista vaccniationen idag GOTT!! kändes faktisgt inte ett skit måste jag säga:)

Ne nu ska jag fortsätta packa ner sakerna som ja ska ha med mig till morfar när jag åker dit på torsdag:) ska bli skönt att träffa dig igen måste jag säga:) Sen ska jag äta lite nån kycklinggryta sedan möta angelica igen men ha det gott så länge:)

 

 

 

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0